TRIK KOSMETYCZNY: PIELĘGNACJA DŁONI I WŁOSÓW TYM SAMYM KREMEM!



Czy pomyślałaś kiedyś, że Twój krem do rąk może świetnie odżywiać włosy? Oczywiście nie każdy się do tego nadaje. Ja swoich faworytów znalazłam wśród produktów marki  ANIDA, które są dostępne w aptekach. Podczas ich testowania moją uwagę zwróciły świetne składy produktów, których komponenty znane są z doskonałego działania na włosy.





Moje dłonie: przesuszone, zaczerwienione, narażone na częste działanie środków dezynfekujących.

Moje włosy: przetłuszczające się u nasady, suche na końcach, z tendencją do rozdwajania, proste, nie puszące się.


KREM WOSK PSZCZELI


Mój faworyt – odżywczy, zawiera olej makadamia i wosk pszczeli, pięknie pachnie, uratował moją przesuszoną skórę dłoni i nawilżył włosy.

DŁONIE/STOSOWANIE:  doskonały dla przesuszonych, wrażliwych dłoni, stosowałam jako kurację na noc, w ciągu tygodnia stan mojej skóry znacznie się poprawił – dłonie są jaśniejsze, wygładzone, nawilżone
WŁOSY/STOSOWANIE: świetny na suche, łamliwe, rozdwajające się włosy jako maska przed myciem – nakładam na suche włosy, obficie, mniej więcej od połowy i zostawiam na godzinę lub dłużej. Po zmyciu włosy są nawilżone, wyraźnie gładsze i błyszczące. Stosuję raz w tygodniu.

KREM KWIAT LNU


Bardzo lekki, szybko się wchłania, zawiera wyciąg z lnu i proteiny pszenicy, a także składniki kojące jak D-panthenol.

DŁONIE/STOSOWANIE: działa łagodząco na podrażnioną skórę, delikatnie nawilża, idealny do codziennej pielęgnacji, po myciu lub odkażaniu dłoni.
WŁOSY/STOSOWANIE: jako serum bez spłukiwania na końcówki włosów. Zastąpiłam nim tradycyjny jedwab, nakładam odrobinę na mokre włosy, po każdym myciu. Domyka łuski włosów i delikatnie nabłyszcza.


KREM MILK CREAM



Zawiera witaminy A i E, keratynę roślinną, proteiny mleczne, a także emolienty zapobiegające utracie wody. Lekki, pozostawia na skórze nawilżający film.

DŁONIE/STOSOWANIE: świetny do pielęgnacji suchych skórek i paznokci, wcierany miejscowo widocznie poprawia stan skóry i nawilża ją. Stosuję go często przy robieniu manicure.
WŁOSY/STOSOWANIE: idealny jako odżywka do puszących się, kręconych włosów. Nakładam odrobinę na wilgotne włosy i dokładnie spłukuję. Podkreśla skręt loków, niweluje puszenie, nawilża.

Kremy Anida znajdziesz w aptekach i Drogeriach Natura. 
Cena to ok. 4 zł za 100 ml.

Marta Chowańska

Komentarze

  1. czyżbyś właśnie znalazła ratunek dla zalegających u mnie kremów?:D a balsamy do ciała też się nadają?:P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię, zachęcam do zadawania pytań - chętnie doradzę :). Chcesz dobrać kosmetyki, porozmawiać o możliwościach współpracy lub umówić warsztaty - napisz e-mail na martachowanska@wp.pl

Popularne posty