BLOODY MARILYN - CHARAKTERYZACJA NA HALLOWEEN

środa, 21 października 2015
Halloween co roku owocuje wysypem makijażowych tutoriali pokazujących jak zamienić się w wampira, zombie lub inne straszydło. Zazwyczaj nie korzystam z tych instruktaży, co nie zmienia faktu, że uwielbiam je oglądać :). Jednak w tym roku zainspirowałam się na tyle, że stworzyłam coś własnego...

Do wykonania tej charakteryzacji zachęcił mnie film Maxineczki i to do niej odsyłam Was, po wszystkie techniczne szczegóły :). W filmiku możecie zobaczyć jak wykonać "cudzą twarz" krok po kroku. Mnie pomysł i wykonanie zachwyciło tak bardzo, że postanowiłam pójść o krok dalej...
...i "zedrzeć skórę" z najbardziej pożądanej twarzy naszych czasów - Marilyn Monroe. Mam nadzieję, że mimo braku blond-peruki i innych atrybutów gwiazdy, widzicie, że makijaż jest nią inspirowany - charakteryzacja powstała pod wpływem chwili i niestety nie miałam pod ręką stylizacji rodem z "Słomianego Wdowca" :).

Mimo to, uważam, że makijaż jest wart pokazania, bo to jedna z tych propozycji, która łączy przerażający wygląd z efektem glamour, piękno z odrazą, a taki kontrast jest niezwykle efektowny. Jaka historia może kryć się za taką charakteryzacją? Ja zmieniłam się w psychofankę Marilyn, która zrobi wszystko, by upodobnić się do swojej idolki. W wolnym czasie ogląda "Milczenie owiec" na zmianę z lekturą "Frankensteina" czego efektem jest "prawie udany" przeszczep twarzy. Wystarczająco straszne? ;)



Jak powstał makijaż krok po kroku:

- zaczęłam od stworzenia sztucznej skóry według przepisu Maxineczki , użyłam jedynie mniejszej ilości chusteczek

- sztuczną krew stworzyłam mieszając czerwoną i brązową pomadkę z wazeliną kosmetyczną

- makijaż w stylu Marilyn to w rzeczywistości nieprawdopodobna masa podkładów i kamuflażu plus flagowe elementy jej makijażu - pieprzyk, czerwone usta, "opadające" rzęsy itd. 

Tajemnice jej wizerunku wspaniale przedstawia Lisa Eldrige w TYM filmiku. 

- blond peruka, klipsy i biała sukienka - dodatkowa stylizacja wzmocni efekt :)



Nie tylko twarz Marilyn można "skopiować" - równie efektownie może wyglądać makijaż w stylu Katy Pery, Cher, Audrey Hepburn, Amy Winehouse Kim Kardashian, Brigitte Bardot, Angeliny Jolie, Megan Fox, Rihanny czy Kylie Jenner (myślę, że byłaby "modna" w tym roku ;)). 
Ważne, by zachować charakterystyczne cechy wyglądu danej osoby i umiejętnie dopasować stylizację. 


A w z kogo najchętniej "zdarłybyście skórę"? :)



Zapraszam na FANPAGE M.ake-up Ch.arm - publikuję tam wiele treści, które nie pojawiają się na blogu.


5 komentarze:

  1. Nie musisz mieć blond peruki. I tak widać podobieństwo do Marlin. Makijaż wygląda bardzo profesjonalnie i zazdroszczę talentu :) Ja bym jednak chciała jeszcze więcej zdjęć :) Czuję niedosyt :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Troszkę zbyt spontanicznie zabrałam się za tę charakteryzację i nie udało mi się jej dobrze udokumentować. Jak zwykle więcej zdjęć zrobiłam telefonem ;), a ich jakość nie nadaje się na bloga. W skrócie - następnym razem się postaram ;)

      Usuń
  2. Świetna charakteryzacja! W ogóle dzięki za link do opisu makijażu Marilyn Monroe- jest genialny! Ta kobietka bardzo przystępnie i trafnie tłumaczy jak wykonać makijaż na MM :) Chętnie kiedyś przetestuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodziłaś gdzieś na kurs makijażu podstawowego jeśli tak to gdzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukończyłam wiele kursów i szkół makijażu, więcej informacji o w zakładce "o mnie".

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię, zachęcam do zadawania pytań - chętnie doradzę :). Chcesz się umówić na makijaż, warsztaty kosmetyczne lub sesję zdjęciową - zapraszam do zakładki KONTAKT.