DEFILADA GWIAZD Z GOLDEN ROSE - TYDZIEŃ 6: RIHANNA

Tym razem look najbardziej wyczekiwany przeze mnie w Defiladzie Gwiazd z Golden Rose - modny fluo-makijaż Rihanny z niebieskimi kreskami i neonowymi, różowymi ustami.



Chociaż makijaż wydaje się bardzo prosty, to jest dopracowany w najdrobniejszych szczegółach,  a jego wykonanie jest dość pracochłonne. Kreski nie są namalowane jednym kolorem - odcienie przechodzą z czerni na linii wodnej, w granat, aż po elektryzujący błękit. Również usta są delikatnie cieniowane, jaśniejsze w centralnej części, co dodatkowo je powiększa. Uwagę zwraca również perfekcyjne wymodelowanie twarzy.



W mojej wersji makijażu dodałam jeszcze złoty cień na ruchomej części powieki, by "ocieplić" całość 
i "podbić" niebieski, dzięki kontrastowi tych dwóch barw.





Do wykonania makijażu użyłam oczywiście kosmetyków Golden Rose - m.in. dwóch cieni z kolekcji SILKY TOUCH - perłowego złota (106), którym pomalowałam powiekę ruchomą i matowego indygo (207) do namalowania kresek na mokro.


Usta wypełniłam ulubioną pomadką Golden Rose nr 56.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię, zachęcam do zadawania pytań - chętnie doradzę :). Chcesz dobrać kosmetyki, porozmawiać o możliwościach współpracy lub umówić warsztaty - napisz e-mail na martachowanska@wp.pl

Popularne posty