DARK GLAMOUR - SESJA ZDJĘCIOWA

Choć makijaż na sesje beauty zwykle planuję "z góry" to często bywa tak, że w trakcie sesji pomysł ulega zmianom. Tak było w przypadku tych zdjęć, do wykonania których inspiracją był spektakularny naszyjnik. 


Planowo miałam wykonać mroczny, przerysowany, gotycki makijaż, ale gdy tylko zobaczyłam modelkę, stwierdziłam, że musi być bardziej "glamour". Piękne rysy Natalii wymagały wyrazistego, seksownego makijażu. Tak powstało błyszczące dymne oko w duecie z soczystymi ustami.
Jeśli zastanawiacie się co tak błyszczy w wewnętrznych kącikach oczu, to jest to moje odkrycie - kolorowy pigment z Essence nr 04 "Brodway Starlet"  <3.




Modelka: Natalia

Komentarze

  1. makijaż mi się podoba, zwłaszcza dolna powieka i dobór odcienia ust

    ale naszyjnik przyćmiewa resztę, modelka jakby musiała krzyczeć o uwagę
    i retuszu trochę za dużo, ale wiem, że miało być glamour :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, świetnie go wymyśliłaś na poczekaniu :)
    I świetnie widać, jak "błyszczy" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki, choć tak mocno wygładzona twarz bardzo odróżnia się od reszty

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sesja! Rewelacyjny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale piękna sesja zdjęciowa. W zeszłym roku robiliśmy rodzinną sesję fotograficzną – Rzeszów, gdyż tam właśnie mieszkamy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię, zachęcam do zadawania pytań - chętnie doradzę :). Chcesz dobrać kosmetyki, porozmawiać o możliwościach współpracy lub umówić warsztaty - napisz e-mail na martachowanska@wp.pl

Popularne posty