SŁONECZNA BOGINI - WAKACYJNE MAKIJAŻE - KOSMETYKI HEAN

Opalenizna nabiera blasku, ubrania tracą na długości, a makijaże i fryzury stają się bardziej odważne... Lato w pełni! :) Dziś mam dla Was propozycję słonecznego makijażu, który powstał z użyciem kosmetyków marki HEAN.


Do wykonania makijażu użyłam między innymi tych kosmetyków HEAN (pełną listę znajdziecie na końcu posta). Podstawę makijażu stanowi gładka, opalona, rozświetlona cera. 
Ten efekt uzyskałam dzięki Bronzerowi High Definition - Egyptian Sunshine , którego recenzja niedługo pojawi się na blogu :).
Na powiekach użyłam cieni-wkładów HIGH DEFINITION oraz moich ulubionych COLOUR CELEBRATION. Używałam głównie cieni o satynowym lub błyszczącym wkończeniu.
Usta podkreśliłam nowym błyszczykiem GLAM ELIXIR - idealny na lato: nawilża i upiększa jednocześnie :).
Chciałam, by ten makijaż kojarzył się z latem - dla mnie oznacza to świeży, świetlisty wygląd, z odrobiną koloru i delikatnie opaloną cerą...
Użyte kosmetyki zapewniły ten efekt :). Zachwycona jednak fantastyczną pigmentacją cieni postanowiłam pójść o krok dalej...
I stworzyć coś szalonego! :)  Przedłużyłam kreskę, a turkusowy cień Color Celebration zastąpił mi pomadkę.



Lato to najlepszy czas na eksperymenty :). Potraktujcie drugą propozycję makijażu z przymrużeniem oka ;).

Modelka: Cudowna Joanna Płomińska :)

Lista kosmetyków HEAN:

TWARZ
podkład Matte Touch oil free
korektor High Defintion skin mix
puder sypki rozświetlający
Brozner High Defintion - Egyptian Sunshine

OCZY
cienie-wkłady HIGH DEFINTION 832, 838, 825, 501, 810 (brwi)
cienie wypiekane Colour Celebration nr 284 TURQUOISE, 287 COFFE ART, 285 Royal Violet
liner w pisaku HYPNO STYLE

USTA
lip gloss GLAM ELIXIR nr 5 

PAZNOKCIE:
Lakiery CITY FASHION: Royal Gold oraz nr 168

Kosmetyki HEAN możecie kupić TUTAJ


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię, zachęcam do zadawania pytań - chętnie doradzę :). Chcesz dobrać kosmetyki, porozmawiać o możliwościach współpracy lub umówić warsztaty - napisz e-mail na martachowanska@wp.pl

Popularne posty