KARNAWAŁOWY MAKIJAŻ W NEUTRALNYCH KOLORACH + NOWA AKCJA NA BLOGU :)

Kilkanaście godzin przed Sylwestrem mam dla Was propozycję prostego makijażu do wykorzystania jutro lub innej karnawałowej imprezie :). Dodatkowo chciałam opowiedzieć Wam o tym, co w Nowym Roku będzie działo się na blogu :). Zapraszam!

Wszystkie wiemy, że zabawa sylwestrowa to taka okazja, kiedy warto zaszaleć z makijażem, a brokaty, kolorowe cienie, sztuczne rzęsy i utrwalacze mają swoje "5 minut". Co zrobić w sytuacji, gdy cały ten przepych wcale do Ciebie nie trafia i wolisz bardziej stonowane makijaże? Lub nie zdążyłaś się zapisać do wizażystki i musisz się pomalować sama, z wykorzystaniem kosmetyków, które stosujesz na co dzień? Oto moja propozycja.
Przede wszystkim - nie panikuj ;) i przejrzyj swoją kosmetyczkę - na pewno znajdziesz w niej neutralne cienie, eyeliner, ulubiony podkład oraz pomadkę. Kosmetyki, których używasz "na dzień" sprawdzą się w makijażu wieczorowym - wystarczy zastosować je w inny sposób. Makijaż oka wykonałam neutralnymi odcieniami brązu - mocno podkreśliłam górną i dolną powiekę, "wyciągając" kolor dalej i wyżej niż w przypadku makijażu dziennego. Kreska - grubsza i wydłużona dodatkowo przyciemnia linię rzęs i "unosi" oko. Wystarczy odrobina jasnego cienia (lub rozświetlacza do twarzy, pigmentu, brokatu...) w wewnętrznych kącikach oczu oraz na środku powieki i gotowe :). Oczywiście nie zapominam o rzęsach (dokleiłam sztuczne) i mocniejszym zaznaczeniu brwi.
Pamiętajcie, że makijaż na zdjęciach, w mocnym świetle zawsze wygląda na "lżejszy" niż jest w rzeczywistości.  Dlatego użyłam większą niż zazwyczaj ilość podkładu, korektora i pudru do wyrównania cery - każdą warstwę produktu dokładnie "wtopiłam" w cerę gąbeczką, dzięki czemu efekt jest bardziej naturalny. Modelowanie na mokro to zawsze dobry wybór w przypadku makijażu wieczorowego :).
Usta zaznaczyłam matową pomadką w bardzo modnym kolorze zgaszonego różu. Możecie użyć dowolnego koloru szminki, polecam te o matowej formule, ze względu na ich lepszą trwałość.
Taki makijaż wykonacie podstawowymi kosmetykami. Są jednak produkty, które w szczególny sposób wpływają na wygląd i trwałość makijażu. To między innymi: 
1. Podkład Double Wear - krycie i trwałość idealne na wieczór, w ciągu dnia można go mieszać z lżejszym podkładem (u mnie - z fluidem Mary Kay).
2. Pomadka w płynie Lovely Extra Lasting - świetna trwałość, formuła i kolory - na zdjęciach mam nr 02.
3. Sztuczne rzęsy na paskach zawsze z klejem DUO lub Ardell Lash Grip - świetny sposób na metamorfozę oka :).
4. INGLOT Rozświetlacz do twarzy i ciała - najbardziej błyszczący kosmetyk jaki znam :). 
4. Cień matowy Hean HD nr 13 - jasny, bazowy kolor, bez niego nie ma makijażu.
5. Catrice Liquid Camouflage nr 020 - nowy korektor pod oczy z Catrice, który świetnie kryje, a równocześnie jest lekki.
6. Konturówka Golden Rose - możecie nią wypełnić całe usta lub tylko podkreślić kontur (jak ja).
7. Pigment MAC Vanilla - przepiękny, perłowy pigment opalizujący na złoto, srebro i róż. Do stosowania na sucho i mokro, jako cień, eyeliner, rozświetlacz i co tylko chcecie :). Super wydajny!
8. Eyeliner Zoeva - głęboka czerń, niesamowita trwałość i łatwa w rozprowadzaniu formuła.
9. Cień Hean HD nr 810 - piękny, głęboki brąz, który "gra" z każdym typem urody.
10. Kredka rozświetlająca My Secret - wielofunkcyjna, bardzo miękka kredka w kolorze jasnego złota.
11. Puder KRYOLAN - świetnie utrwala podkład i zapobiega błyszczeniu cery.
12. Zestaw do konturowania KOBO - zachwycałam się nim TUTAJ.

Mam nadzieję, że te rady okażą się dla Was przydatne i zamiast w panice przetrząsać zawartość kosmetyczki (i YouTube'a ;)) wykonacie jutro swój ulubiony, sprawdzony makijaż - tylko w mocniejszej wersji :).
Jak zauważyłyście w nagłówku pokazałam siebie również w wersji przed makijażem. Tym samym chciałabym ogłosić nową akcję na blogu i serdecznie zaprosić Was do udziału :)


Styczeń w studio M.ake-up Ch.arm będzie pod znakiem "Karnawałowych metamorfoz". Dwanaście kobiet weźmie udział w projekcie kompletnej przemiany - z codziennej, zwyczajnej, w wieczorową, karnawałową :).

Uczestniczki będą miały okazję "przymierzyć" wieczorowy makijaż, stylizację i fryzurę dopasowaną do ich typu urody oraz indywidualnych upodobań. Wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Otrzymają wiele porad, które pozwolą im na odtworzenie nowego wizerunku w domu. Dodatkowo na każdą uczestniczkę czeka niespodzianka :).

Modelki chciałabym wybrać spośród czytelniczek bloga, swoje zgłoszenia możecie przesyłać na e-maila: martachowanska@wp.pl oraz w wiadomości prywatnej na Fanpage.

Są dwa warunku udziału: zgoda na publikację zdjęć "przed i po" oraz konieczność dojazdu do Kraszewic. Dlatego w szczególności zapraszam Panie z okolicy :). 

W efekcie na blogu pojawi się cykl artykułów prezentujących makijaże karnawałowe dla różnych typów urody, co (mam nadzieję :)) będzie dla Was inspiracją na niejedną imprezę :).

Obiecuję, że to będzie coś fantastycznego, zarówno dla kobiet, które wezmą udział w akcji, jak i wszystkich jej odbiorców. :)

Szczęśliwego Nowego Roku! :)





Komentarze

Popularne posty