KARNAWAŁOWE METAMORFOZY Z M.AKE-UP CH.ARM - PAULINA

To już piąta karnawałowa metamorfoza, a w niej prawdziwa "petarda"! ;) Roześmiana Paulina o przebojowym charakterze, który podkreśliłyśmy dzięki kilku sztuczkom :). Zapraszamy!

Gdy tylko Paulina weszła do studia M.ake-up Ch.arm wiedziałam, że poznam nietuzinkową osobę. Fantastycznym poczuciem humoru zamaskowała lekki stres, który towarzyszył jej w związku z nowym doświadczeniem i do razu złapałyśmy "wspólny język". W międzyczasie "oceniłam" typ urody Pauliny - fantastyczna, gładka cera, piękna oprawa oczu, gęste włosy oraz uśmiech jak milion dolarów zapowiadały się bardzo obiecująco... :)
Najpierw manicure - Ania zaproponowała naszej modelce rozwiązanie idealne - "dzienny" odcień nude z "wieczorową" czernią to świetne połączenie, jeśli chcemy, by nasze paznokcie były oryginalne, ale pasowały do większości ubrań. Motyw koronki, który Paulina lubi na co dzień, podkreślił kobiecą stronę jej charakteru :).
Przyszła kolej na fryzurę. Jeśli myślałyście, że z półdługich włosów nie da się wymyśleć nic oryginalnego zobaczcie, co Beata stworzyła na głowie naszej bohaterki! :) 
Zakręcony irokez po raz pierwszy zagościł na głowie naszej modelki i w momencie obejrzenia przez nią fryzury zaczęłyśmy mieć mały "problem" - Paulina nie przestawała się uśmiechać ;).
Względną powagę zachowałyśmy podczas makijażu, gdzie sporo czasu poświęciłam oczom. Ich kształt jest bardzo oryginalny ponieważ zewnętrzny kącik jest obniżony w stosunku wewnętrznego, dzięki czemu oczy wyglądają na roześmiane i zmrużone. Wydają się przez to troszkę mniejsze, więc postanowiłam "ograć" je graficzną kreską. 
Dodałam intensywny chabrowy cień, przedłużyłam rzęsy, wzmocniłam brwi, wymodelowałam rysy twarzy i podałam modelce lusterko. Reakcja była niesamowita, a radość Pauliny z nowego image'u towarzyszyła nam do końca sesji :).
Pora na stylizację. Paulina "wskoczyła" w swoją sukienkę, efektowny naszyjnik i kopertówka pochodzą z ENIGMY. Czas na szaleństwa przed obiektywem :).





Zjawiskowa, prawda?
Pięknie dziękuję naszej wspaniałej modelce, która po spotkaniu, przesłała taką opinię:
Gdy przeczytałam na blogu Marty o projekcie Karnawałowych Metamorfoz z M.ake-up Ch.arm, pomyślałam sobie: super sprawa, ale nie dla mnie. Po paru godzinach znów trafiłam na bloga i zdecydowałam się jednak wysłać swoje zgłoszenie, nie robiąc sobie zbędnych nadziei, że zostanę wybrana. Wysyłając zgłoszenie miałam mnóstwo wątpliwości, że się nie nadaję, nie jestem fotogeniczna, zdjęcie bez makijażu to koszmar. Ale stało sie! Nie będę się rozpisywać o organizacji dziewczyn, powiem tylko, że działają z prędkością światła. Po telefonie od Marty nie zdążyłam dobrze usiąść, a już pisała do mnie Ania, żeby umówić się na paznokcie. Wracając do metamorfozy, Ania zrobiła mi cudne, delikatne hybrydki z mocniejszym, czarnym akcentem i pięknym wzorkiem. Idealne zarówno do szkoły, jak i do pracy :) Następnym etapem było zdjęcie PRZED… Nie powiem bo stresa miałam ale wcale nie było tak strasznie. Marta jest mega pozytywną osobą i choć znałyśmy się dopiero kilka minut, świetnie się bawiłam. Potem fryzurka wykonana przez Beatę. Nigdy nie miałam na głowie irokeza, a jak się okazało taka fryzura jest po prostu rewelacyjna! Na koniec makijaż. Marta opowiadała mi o każdym kroku, który wykonywała, doradziła jakich kosmetyków używać. Nie mogłam doczekać się końca, aby przejrzeć się w lustrze. Ale to co zobaczyłam przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Wyglądałam ZA*EBIŚCIE, bo inaczej ująć tego nie mogę. Sesja zdjęciowa była dopełnieniem całości. Dzięki temu, że Marta mówiła mi jak się spojrzeć, co gdzie położyć, było naprawdę super. Wyzwaniem dla mnie były zdjęcia "poważne", ponieważ nie mogłam przestać się uśmiechać! A to wszystko dzięki dziewczynom! Wracając do domu parę osób mnie nie poznało i doznało niezłego szoku! :D Dziękuję za moją metamorfozę, jesteście rewelacyjne w tym co robicie i nie przestawajcie! A dzięki takim projektom nawet zakompleksione dziewczyny mogą poczuć się piękne. Kończąc mój wywód chcę jeszcze powiedzieć, że to co pokazują w telewizyjnych programach z metamorfozami to nie bujda....taka zmiana naprawdę wywołuje wiele pozytywnych emocji. Dzięki :)

To my dziękujemy! :)

Ekipa Pauliny:
 


Ania - stylizacja paznokci -> KLIK
Beata -> fryzura (Kraszewice, ul. Sienkiewicza 19)
Marta ->  makijaż i zdjęcia Studio Wizażu M.ake-up Ch.arm Kraszewice, Kaliska 14-> KLIK
Alicja -> stylizacja i dodatki (ENIGMA, Kraszewice, ul. Wieluńska 19)

Przed nami jeszcze 7 metamorfoz, które opracowujemy w ten sposób specjalnie dla Was!
Zapraszamy również na FB, gdzie znajdziecie wiele materiałów "zza kulis" -> KLIK

Czekamy na Wasze komentarze - podzielcie się swoimi wrażeniami, opinią lub chęcią udziału w kolejnych edycjach :)!

Pozdrawiam Was ciepło!
Marta Chowańska


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię, zachęcam do zadawania pytań - chętnie doradzę :). Chcesz dobrać kosmetyki, porozmawiać o możliwościach współpracy lub umówić warsztaty - napisz e-mail na martachowanska@wp.pl

Popularne posty