POWRÓT DO BLOGOWANIA PO 5 LATACH

Po prawie 5 latach przerwy postanowiłam wrócić do blogowania :) Zakładka z moim blogiem była przez cały ten czas przypięta na głównym ekranie laptopa, jednak zaglądałam do niej niezwykle rzadko. W ostatnich dniach zatęskniłam za tym, dlatego witajcie ponownie.

Co się wydarzyło przez te 5 lat? W biznesie zamieniłam pędzel wizażystki na kluczyki do różowego Mercedesa. Podjęłam decyzję o rozwoju w firmie kosmetycznej MARY KAY, którą znałam od 11 lat i zbudowałam wspaniały zespół klientek i konsultantek. W tym czasie otwarłam też swoje centrum makijażowo-szkoleniowe, które zamknęłam rok po wybuchu pandemii. Obecnie pracuję głównie on-line i nadal podróżuję po Polsce, prowadząc warsztaty i szkolenia. Nie wykonuję już makijaży okolicznościowych i sesji zdjęciowych. Zamiast tego pomagam kobietom w osobistej przemianie - wizerunku, wnętrza i biznesu. Rozwinęłam swoje social media, więc możecie mnie znaleźć na Facebook'u, Instagramie, YouTube i TIK TOKU


To było 5 lat pełne nowych relacji, przyjaźni, podróży, rozwoju osobistego i duchowego, budowania kariery i nieustającej pasji do metamorfozy, makijażu i pomagania kobietom. Z jakiegoś powodu czuję, że teraz otwiera się przede mną nowy etap - chociaż sama nie wiem tak do końca czego on dotyczy. Brakowało mi trochę prostoty i przejrzystej formą bloga. Social media są trochę jak "skakanie po kanałach TV", podczas gdy czytanie bloga przypomina lekturę ulubionego magazynu. Dla mnie blog to również piękne miejsce do utrwalania zdjęć i wspomnień. Dlatego, jeśli nadal tu zaglądacie, zapraszam - do czytania, do komentowania i do bycia razem w tej podróży :)


zdjęcia: https://monikawielgus.pl/

Komentarze

Popularne posty