RELAKS W DOMKACH NA WODZIE HT HOUSE BOATS MIELNO

Dzień dobry Piękne!

Dziś chciałam podzielić się z Wami moimi "widokówkami" z kilkudniowego pobytu w HT HOUSE BOATS MIELNO - pływających domkach na wodzie. Pobyt tym miejscu podarowali mi moim bliscy i uważam, że to świetny prezent dla każdego kto kocha luksus, niezwykłe miejsca, bliskość natury i błogie nicnierobienie. Idealna opcja w pojedynkę lub dla par. Ja pojechałam sama, z wizją odpoczynku i pracy - zaczęłam pisać książkę o makijażu. Towarzyszyły mi kaczki, mewy, piękne wschody i zachody słońca, kojąca muzyka i pyszne śniadania. Domek był wyposażony w saunę, taras na dachu, wannę z hydromasażem i fotel masujący. W połączeniu z moją świetnie wyposażoną kosmetyczką było to prawdziwe SPA dla ciała :).



 
Na relaksujące wypady, poza bazową pielęgnacją, polecam takie pozycje kosmetyczne jak:
 
 
 
 
 
 
 
 
(kliknij w nazwę produktu, by dowiedzieć się o nim więcej)








To co niezmiennie mnie zachwycało, to przepiękne widoki. Zarówno te oglądane z okna domku, jak i podczas długich spacerów. Polska jest taka piękna, a nasze morze zachwyca o każdej porze roku.

Jedyne, do czego nie zachęcam, to pisanie na laptopie w wannie. Po kilku próbach uległ kąpieli, która skutecznie odcieła mnie od pracy - na szczęście plik udało się odzyskać po powrocie, a ja miałam więcej czasu na "nic nie robienie". Paradoksalnie, będąc sama ze sobą, w ciszy, uczę się najwięcej, dlatego lubię takie wypady :).


Zachęcam Was do dbałości o siebie. Cenię piękne miejsca, pyszne jedzenie, królewski serwis i uważam, że każdy z nas zasługuje na jak najlepsze traktowanie. Warto dawać to sobie i innym, nawet w codzienności. Odcięcie od świata na kilka dni i spędzenie czasu w pięknym miejscu sama ze sobą, to dla mnie luksus. Ale zadbanie o siebie, poprzez dobrą pielęgnację, spacer, kąpiel, książkę, mądrą rozmowę, będąc w domu jest równie cenne i wspaniałe. 

A jak Ty lubisz się relaksować, na co dzień i od święta? :)


 

Komentarze

Popularne posty